loading...
sportcloop
mortezafashi بازدید : 8 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
 

 

 

 

افرادی که به مصرف کافئین عادت دارند، کمتر تحریک می‌شوند. فاکوکسانتین، ترکیبی است که در جلبک‌های دریایی قهوه ای رنگ یافت می‌شود. گزارش شده که نوع تحریک آن نسبت به داروهای دیگر چربی سوز متفاوت است.

برخی از تبلیغات کاهش وزن، بسیار جذب کننده هستند. آیا محصولاتی که با تضمین، کاهش وزن اعجاب انگیز را تبلیغ می‌کنند، واقعیت دارند؟

آیا می‌توان با روزه گرفتن، وزن را کاهش داد؟

پنج کیلو کاهش وزن در ده روز. من به عنوان یک متخصص تغذیه، شیوه‌های بهتری برای کاهش سریع وزن، می‌شناسم. البته، قبول دارم که برخی از تبلیغات، بسیار جذب کننده هستند. مدتها از خودم می‌پرسیدم، آیا محصولاتی که با تضمین، کاهش وزن اعجاب انگیز را تبلیغ می‌کنند، واقعیت دارند؟ یکی از دوستانم به نام جین، سالی یک بار، کاهش وزن سریع را امتحان می‌کرد. 3 روز فقط با آب میوه روزه می‌گرفت. ظاهراً، این کار جواب می‌داد. اما علم چه می‌گوید؟

mortezafashi بازدید : 12 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

با این روش‌ها هفته‌ای ۵۰۰ گرم از وزن خود کم کنید. راه‌های گام‌ به گام خلاص شدن از وزن اضافی:

۱. چربی‌زدائی از بدن:

هفته اول - حبوبات به‌جای گوشت‌های سرخ کرده. اگر شما بیش از حد از گوشت گوساله یا اردک و غاز استفاده می‌کنید، سعی کنید در هفته اول کم کردن مقدار یک پوند از وزن بدن خویش، به میزان نیمی از مصرف گوشت و چربی مورد استفاده، از انواع لوبیاها، عدس و حبوبات استفاده کنید. حبوبات ضمن تأمین پروتئین مورد نیاز بدن ”فیبر“های مورد نیاز بدن را تأمین و چربی آن را کم خواهد کرد.

۲. مواظب باشید:

اگر تصمیم گرفته‌اید در کلاس‌های آموزشی تمرینات آکروباتیک شرکت کنید، سعی کنید کلاس‌های مربوطه را به‌دقت و با علاقه کامل بگذارید. یکی از محققین در این باره می‌‌گوید: ”گذراندن کلاس‌ها و تمرینات مربوطه اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد و به‌علاوه، از خطرات این قبیل تمرینات می‌کاهد.“ تمرینات آکروباتیک به عقیده این محقق از بهترین راه‌های کاستن از وزن بدن است.

۳. بدن شما عادت می‌کند:

\\\\\\\"فرددیک هاگرمن“ استاد علوم بیولوژیکی در دانشگاه اوهایو می‌گوید: ”بدن انسان به‌طور شگفت‌انگیزی به ”عادات“ پاسخ می‌دهد. پس اگر شما بدنتان را عادت داده‌اید که روزانه به‌طور مثال ده دقیقه ورزش کنید، سعی کنید این عمل شما همه روزه و به‌طور مداوم صورت بگیرد. بدن شما به این ورزش کوتاه مدت طوری عادت می‌کند که ترک عادت باعث ناراحتی و چاقی‌های موضعی خواهد شد.\\\\\\\"

۴. از خود ”انسان“ دیگری بسازید:

با انجام تمرینات مداوم، پرهیز از خوردن چربی‌های مزاحم و مصرف روزانه چربی‌ها، از خود انسان تازه‌ای بسازید. ورزش مداوم و رعایت کردن تمهیدات غذائی به سلول‌های بدن شما فرصت بازسازی و دوباره‌سازی می‌دهد. ورزش در مورد جوان‌سازی یاخته‌های بدن نیز اعجاز خاص خودش را دارد.

۵. تمرینات بدنی، همه‌ جا:

وقتی برای خرید کالائی مجبور هستید در صف بایستید، در صف بانک‌ها یا اتوبوس‌های شهری، عضلات بدن به‌ویژه شکم و پاها و دست‌های خود را تکان دهید. حتی حرکت دادن عضلات مختلف بدن به مقیاس کوچک، به سوخت وساز بدن شما کمک می‌کند و تداوم این ورزش‌های کوچک، نتایج بسیار مؤثری در سلامت بدن شما به‌بار خواهد آورد.

۶. گوش کردن به موزیک و رادیو:

حین انجام تمرینات می‌توانید به موزیک ریتمیک مورد علاقه خود گوش بدهید. مهم نیست موسیقی مورد نظر چیست. آن‌چه اهمیت دارد آن است که تمرینات شما توأم با هیجان باشد و این از طریق موزیک دارای ریتم میسر است.

۷. از پروتئین سبز غفلت نکنید!

اگر تصمیم گرفته‌اید گوشت را از برنامه غذائی خود حذف کنید، به یکباره خود را از کلیه پروتئین‌های بدنساز محروم نکنید. یک لیوان لوبیای سبز حاوی هفت گرم پروتئین است، همین مقدار نخودفرنگی به اندازه یک دانه تخم‌مرغ دارای پروتئین است. پس در کنار گذاردن تدریجی پروتئین حیوانی، حبوبات به‌ویژه لوبیا، لوبیای سبز و نخودفرنگی را فراموش نکنید.

۸. غذاهای لقمه‌ای حاضر و آماده:

افرادی که مجبورند زیاد به مسافرت بروند، اغلب بیشتر از دیگران کالری و چربی مصرف می‌کنند.

این افراد ناگزیرند در بین راه مقابل رستوران‌ها توقف کرده و غذاهای چرب و سنگین را روانه معده خود سازند که همین امر سبب چاقی، به‌ویژه چاقی‌های موضعی در خانم‌ها می‌شود. برای جلوگیری از این امر می‌توانید ساندویچ‌های کوچکی مثلاً از مرغ سوخاری تهیه کنید و یا از سالادهای بدون چربی در حین رانندگی استفاده کنید.

۹. اشتیاق برای غذاخوردن:

وقتی اشتیاق و علاقه شما برای صرف نوعی غذا به اوج می‌رسد، اگر کمی در برابر آن مقاومت کنید، معمولاً از میزان هوش و اشتیاق شما کاسته خواهد شد. برای ایستادگی بهتر می‌توانید از شیوه‌هائی نظیر دوش گرفتن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و یا هر کار دیگری مغایر با خوردن استفاده کنید. رابینسون می‌گوید: ”با وجود این شما به خوردن نیاز دارید و با رعایت مواردی می‌توانید این کار را به‌راحتی و بدون ترس انجام دهید\\\\\\\".

۱۰. پیاده‌روی اعجاز می‌کند!

پیاده‌روی، پیش از صرف غذا، بیش از تمرینات بدنی ورزشی در سوخت وساز بدن مؤثر است. البته اگر پیاده‌روی با حرکات ورزشی توأم باشد، اثرات مضاعف در پی خواهد داشت.

۱۱. بهترین شیوه سوزاندن کالری بدن:

یک ماشین پله‌پیمائی، می‌تواند چند صد کالری را در طول یک ساعت بسوزاند. دامنه سرعت این ماشین به‌مراتب بیشتر از کارکرد معمولی پاهای یک فرد است. اگر برای حرکات و تمرینات عضلات پا به ماشین پله‌پیمائی دسترسی ندارید، سعی کنید قدم‌های شما حین راه رفتن بلند و دارای ضرباهنگ یک اندازه باشد تا عضلات پاهایتان تقویت شود.

۱۲. یادداشت بردارید:

\\\\\\\"جاناتان رابینسون“ مدیر اجرائی مرکز داروهای ممنوعه میشیگان می‌گوید: ”زمانی که به هوس خود در خوردن یک غذای چرب لذیذ فایق آمده‌اید، این موفقیت را در دفترچه یادداشت خود قید کنید تا با یادآوری آن انگیزه مقاومت‌های آینده را در خود تقویت کنید. این ساده‌ترین راه برای الگوسازی است\\\\\\\".

۱۳. به عضلات خود استراحت دهید:

عضلات قوی داشتن یعنی برخورداری از سوخت و ساز منظم‌تر. اما با داشتن بدنی عضلانی، بدن شما باید در پی هر مرحله از تمرینات ورزشی استراحتی به خود بدهد. پس از استراحت دادن به عضلات خود، دوباره تمرینات را از سر بگیرید. بی‌تردید نتایج بهتری به‌دست می‌آورید.

۱۴. سی دقیقه ورزش، ایده‌آل است:

تمرینات به سبک تمرکزی یوگا بسیار مؤثرند. سی دقیقه انجام حرکات ورزشی در طول روز ایده‌آل است. اما صرف این وقت ممکن است همیشه میسر نباشد. دلسرد نباشید. سرانجام ۳ تا ۱۰ دقیقه ورزش در طول روز نیز به سلامتی شما کمک خواهد کرد.

mortezafashi بازدید : 11 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

بوكس وكيك بوكسنگ حرفه اي آموزش دراستان البرز وکرج

بوكس وكيك بوكسنگ حرفه اي آموزش

به اطلاع كليه عزيزان ورزشكاروغيرورزشكارميرساند آموزش بوكس وكيك بوكسينگ براي اولين باردراستان البرز بصورت كاملا متفاوت بااستفاده ازسيستمهاي جديد تمريني وعلم دنيابه شماعزيزان اموزش داده ميشود.

زيرنظراستاد مرتضي فشي :

داراي مدرك مربيگري وداوري ازفدراسيون ورزشهاي رزمي

داراي مدرك مربيگري وداوري ازفدراسيون پرورش اندام كشور

داراي مدرك مربيگري فيتنس ازآكادمي ملي المپيك

مدرك تخصصي حركات اصلاحي وآسيبهاي ورزشي ازدانشگاه علوم پزشكي ارتش

مدرك تخصصي حركت شناسي علم بدنسازي ازدانشگاه علوم پزشكي ارتش وهيت آمادگي جسماني استان تهران

مدرك تخصصي شيوه هاي نوين ماساژدرورزش ازدانشكده تربيت بدني دانشگاه تهران

مدرك تخصصي تغذيه ومكملهاي ورزشي ازدانشكده علوم پزشكي ارتش

مدرك تخصصي آناتومي.حركت شناسي.طراحي تمرين.ازدانشكده تربيت بدني دانشگاه تهران

مدرك تخصصي تغذيه ورژيم غذايي درورزش ازهيت ورزشهاي همگاني استان تهران

مدرك تخصصي ناهنجاريهاي عضلاني واسكلتي وحركات اصلاحي ازانجمن پزشكان ورزشي ايران

مدرك تخصصي روشهاي تمرين باوزنه ازدانشكده تربيت بدني دانشگاه تهران

شماره تماس:09126631048 -

 

mortezafashi بازدید : 15 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

:زیر نظر استاد :مرتضی فشی

دارای مدرك مربیگری وداوری ازفدراسیون ورزشهای رزمی مدرك

دارای مربیگری وداوری ازفدراسیون پرورش اندام كشور

دارای مدرك مربیگری فیتنس ازآكادمی ملی المپیك

مدرك تخصصی حركات اصلاحی وآسیبهای ورزشی ازدانشگاه علوم پزشكی ارتش

مدرك تخصصی حركت شناسی علم بدنسازی ازدانشگاه علوم پزشكی ارتش وهیت آمادگی جسمانی استان تهران

مدرك تخصصی شیوه های نوین ماساژدرورزش ازدانشكده تربیت بدنی دانشگاه تهران

مدرك تخصصی تغذیه ومكملهای ورزشی ازدانشكده علوم پزشكی ارتش

مدرك تخصصی آناتومی.حركت شناسی.طراحی تمرین.ازدانشكده تربیت بدنی دانشگاه تهران

مدرك تخصصی تغذیه ورژیم غذایی درورزش ازهیت ورزشهای همگانی استان تهران

مدرك تخصصی ناهنجاریهای عضلانی واسكلتی وحركات اصلاحی ازانجمن پزشكان ورزشی ایران

نویسنده كتابهای( سیستمهای تمرینی دربدنسازی .تغذیه به زبانساده ومكملها دریك نگاه) مدرك تخصصی روشهای تمرین باوزنه ازدانشكده تربیتبدنی دانشگاه تهران

شماره تماس:-- -09391023277-

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 1,262